Down by the salley gardens(歌词)

分类:歌词
2006-08-31 19:56 阅读(?)评论(0)

 10df6ee326a.jpg

10df709e4a0.jpg           作词:yeats( 爱尔兰剧作家 诗人)

Down by the salley gardens, my love and I did meet;
在莎莉花园深处,吾爱与我曾经相遇,
She passed the salley gardens, with litte snow—white feet.
她穿越莎莉花园凤雪白的小脚。

She did me take love easy,as the lesves grow on the tree;
她嘱咐我要爱得轻松,当亲叶在枝桠萌芽,
But I being young and foolish ,sithe her would not agree.
但我当年年幼无知,不予轻率苟同。

In a field by the river, my love and I did stand;
在河边的田野,吾爱与我曾经驻足,
And on my leaning shoulder, she laid her snow—white hand.
她依靠在我的肩膀,以雪白的小手。

She did me take like easy,as the grass grows on the weins;
 她嘱咐我要活得轻松,当青草在堤岸滋长,
But I was young and foolsih,and now im full of tears.
但我当年年幼无知,而今热泪盈眶。

10df6eed2e5.jpg

  最后修改于 2006-09-01 18:27    阅读(?)评论(0)
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明